Mission Impossible!

När Anna och jag kom hem häromdagen så upptäckte vi att någon attackerat vårt rum!
Herregud vad dumt att bara gå in i vårt rum och stöka ner sådär!
Vi letade länge efter spår ifrån tjuven och vi hittade en del mysko saker, till exempel:

* Sjuttioelva smutsiga tjejtrosor utspridda över hela rummet
* Smink
* Nagellack utan lock
* Tomma shoppingpåsar
* Farligt många kvitton från VictoriasSecret, Hollister, Forever 21 m.m.
* En rosa hårfön
och sist men absolut äckligast: torkade snorpapper!

Vi använde våra kloka hjärnor och försökte komma på vem som hade stökat ner vårat rum, men trots bevisen så kunde vi ändå inte klura ut vem tjuven är så vi fick ta saken i egna händer och städa upp........


Anna försöker komma på vem den stökiga tjuven kan vara.... 

NooooOOOoooOoOooo! Vi måste städa!







Fem timmar senare var vi klara.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men usch å fy!! Det där kan inte vara min dotters rum!? Vad har hänt med den ordningsamma (ganska i alla fall..) Ellinor därborta i USA?

Skärpning :) säger mamma

2010-09-29 @ 10:57:34
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mormor

Men usch å fy. Det där kan inte vara mitt barnbarns rum.ordningssamma Ellinor i usa skärpning.. säger mormor.HA HA Puss.

2010-09-29 @ 19:15:53
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Oj, hjärtat hoppade upp i halsen. Trodde du verkligen haft inbrott. Tänker på hur tjuvar hoppade in över balkongen hos Martina och hennes kompisar i Australien. Tur att det var bara ostädat. Du har det efter mig. Kram älskling!

2010-09-30 @ 10:43:53
Postat av: emelie

men alltså jag förstår inte, du är ju typ den mest pedantiska människa jagkänner!?? omg

2010-10-01 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0