Senior Panoramic Picture! + Farmors födelsedag!

Så igår var det fredag men inte vilken fredag som hellst, det var nämligen min världsbästa farmors födelsedag!!! GRATTIS!!!!!!!!

Grandma 71 years old! Congratulations!!!!!

GRANDMA!


Faster, Mamma, Faster, FARMOR!

Panoramic picture:

I går gade vi även fotografering av alla seniors tillsammans och det var garanterat det största klassfoto jag tagit i hela mitt liv... jag vet inte hur många hundra personer vi var men tro mig, vi var många!
Alla hade på sig röda (eller liknande) tröjor som man "designat själv" och det var heeelt sjukt vad mycket kommernater jag fick när folk såg att det stog Sweden på min tröja.
"Look! Foreign Exchange Student" "Are you seriously from Sweden?" "Hey Sweden" and so on...
Haha I should have brought my Swedish flag to the photo ;)


Hollan and Sweden!


Min snygga lillasyster Anna :)


Anna och Vanessa :)


GFF! - Fantastic Four :)
Vi alla hade köpt likadana röda shorts (de som Vanessa och Desiree har på sig på bilden) men de var i Vanessas bil och vi fick inte gå off Campus innan bilden togs tyvärr. Vi hade däremot likadana hårband :)


Vanessas bild: GFF!


Mörk, mörk, mörk, blond.....



GTL and GFF!
Förkortningarna kommer från tv-serien Jersey Shore som i princip alla följer här förutom jag... så jag bestämde mig för att vara utropstecknet, haha :P



American boys...



Tony, Leonard (Big Buddah) and Daniel!



Upland pose!


High School folk :)


Sisters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0