Videoblogg

Filmade denna video igår (fredag). Ursäkta min Svenska.....


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha ellis så jävla sjukt! Jag drömde häromnatten att jag träffade dig i USA och du var jättetjock! Jag skojar inte, värsta bilringarna. Fast du hade gigantiska tuttar, hehe :P



Du är förresten så jävla brun. Vet du hur avundsjuk man blir här borta eller. Det var massa minusgrader inatt.. Jag har fått en ny dunjacka liksom, den årstiden har det blivit.. :(



Jag vet att jag säger det hela tiden, men ändå, jag saknar dig massa <3

2010-10-17 @ 15:16:56
Postat av: bellen

schysst lärare :S



du är sjukt blond!!!! jättefint :D jag gillar flaggan i bakgrunden också



engelskan verkar inte vara ett problem längre - du kanske glömmer svenskan haha ;) du är så modig som är där borta och jag är avundsjuk till max.



btw så skickade jag ett mail till din ellis_totte adress i slutet av sommaren, ifall du inte har sett det.



pussar i mängder

2010-10-17 @ 16:08:31
Postat av: emelie

gaaaahh du är såååååååå blond!

fyfaaan vad oskön lärare alltså! "hejdåw alla i sverige"

2010-10-18 @ 00:04:27
Postat av: Anonym

gud vad blond du är! har du färgat håret igen? eller är det solblekt?



<3

2010-10-19 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0