Snabbt inlägg!

Godmorgon! (God eftermiddag för er)

Idag ska det bli 37 grader och jag vet inte vad ja ska ha på mig. Igår svettades jag ihjäl och jag hade linne och shorts. Det går ju liksom inte att ha mindre kläder på sig!

Efter skolan idag ska jag till ett gym/träningscenter som ligger precis bredvid skolan. Via internet så har jag fixat ett 7-dagars kort gratis så nu ska det tränas!

Förresten! Vi hade ett övningsprov i Anatomy klassen och jag fick bäst i klassen!!!!! YEAH! 27/30 Den frågan jag hade fel på hade jag till och med rät på på sätt och vis... Jag skrev Axis (namnet på en ryggkota) istället för The neck. Frågan var, vart kan du hitta detta ben och så var det en bild på en ryggkota (The Axis).

Nu måste jag springa och äta frukost!!!!

Skriver senare efter kyrkan ikväll! 


Kommentarer
Postat av: mamma

Fasen vad du e bra!! Du skulle ju ta det lite lugnt detta år, och istället pluggar du för fullt. Å andra sidan känner jag min dotter - du kan inte göra något halvdant! Kram från en stolt mamma:)

2010-10-13 @ 17:03:33
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0