Följ mitt år som utbytesstudent i USA!

Nu är det dags! Jag har mixtrat och trixat med designen på bloggen i timmar och tillslut fått ihop en okej grund. Helt nöjd är jag inte men det får bli till en annan gång.

I min blogg kommer jag skriva om mitt liv som utbytesstudent i Mojave desert i Kalifornien.
Nu är det ca. fem veckor kvar innan jag åker och innan dess så kommer jag skriva mycket om förberedelser och tankar kring min resa men även om vad som händer annars i Sverige. Min vardag alltså :)

Enjoy!



Bilden är tagen av Emelie för TVÅ ÅR sen. Helt sjukt, känns som igår.


Kommentarer
Postat av: the photographer

woopwoop fina bilder du har! :)

2010-06-25 @ 16:54:14
Postat av: mormor

Hej o lycka till!

Satt i morse kl 9-9.45 på balkongen och vinkade till 7 flygplan. Du var säkert med på ett av dem. PUSS PUSS!

2010-07-27 @ 11:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0