Fashion show!

Okej det jag ville berätta igår men var för trött för att skriva är att våran underbara fashionklubb president Megers ringde mig igår kväll och frågade om jag ville vara modell på en fashionshow. Jag svarade direkt nej utan tvekan. Jag är ingen modell och jag har aldrig i mitt liv kunnat tänka mig att göra något sådant.
Han skrev till mig på Facebook direkt efter och skickade bilder och videoklipp och försökte övertala mig.... Han lyckades. Jag svarade ja.
Så jag, Ellinor från Sverige, ska medverka i en modevisning och gå på catwalk. AAAAAHHH jag kan inte fatta att jag tackade ja. Herregud jag kan inte göra sånt här!
Iallafall en stor anledning till att jag tackade ja är för att alla inkomster går till bröstcancer. Jag har sett affisher om det runt om i Upland och det är en rosa affish men rosa bilder osv. Så det är en modevisning för att samla in pengar till bröstcancer helt enkelt.

Iallafall så kan jag passa på att berätta om Megers, vår vän och vår fashionklubb presedent. Han är EXTREMT duktig! Han är bara 16 år och har redan en egen studio osv. Kolla på bilderna så får ni se hur duktig han (eller hon som han hellst vill bli kallad haha) är.


Hans märke heter Lavuane Jaye och detta skrev dom om honom på hans hemsida:

"Lead by one of the most youngest and creative designers on the west side of these United States. A visionary of today's modern art and fashion, he has taken the outskirts of the Inland Empire and has made a notable base for his fashion career. While he attends Upland High School  he continues to help other students find there shining light within the fashion industry. Taking all that is unseen in the creative world and creating beauty within it , Lavuane J. has made a world of his-self that includes Luxury,Opulence,Youth, and Life."


Bilder!

Megers jobbar :)
 
Megers innan Homecoming (han blundar tyvärr). Han sydde upp klänningar till några tjejer till den kvällen. Han sydde hans rosett själv också haha ;)


Några skisser som han gjort.

Här kommer bilder på NÅGRA verk han gjort. Titta bara:



Som ni förstår så är han väldigt, väldigt duktig. Han har en hemsida som ni kan kolla in på om ni vill, http://lavuanej.vpweb.com/


Haha han/hon var så söt och skickade videoklipp till mig, detta skrev han på Facebook:

"dont be scared be fabulous i want you to study this video these models and the way they walk"



Jag är jättejättejättejättenervös men eh skitsamma (ursäkta språket) det kommer vara ett minne för livet hur det än går haha ;) Jag har inte heller någon aning om vad jag ska ha på mig............!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: bellen

herregud vad kul!!! jag skulle tackat ja på direkten ;) det kommer gå skitbra, tänk top model haha

2010-12-01 @ 21:50:38
Postat av: emelie

såååååååååååå cooooolt! brabrabra håller med bellen, det kommer gå skitbra!

2010-12-01 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0