AYUSA Dinner

För några veckor sedan hade Ruthi en julmiddag för nio utbytisar från Southern California och deras värdfamiljer i våran kvartesrgård :) Alla tog med sig en rätt från deres land och jag bestämde mig för att laga köttbullar:






Jag tog på mig solbrillor eftersom att jag började gråta pga löken.




Jag började gråta ändå. Cyklop hade nog fungerat bättre.




Mina alldeles egna, supergoda KÖTTBULLARRRRRRR!


Hehe Anna och jag åt några under tiden.... Vi kunde inte vänta ;)






Vi "förfestade" lite innan med alkoholfri cider som jag hade köpt. Det var ju första advent! :)
 

Libanon och Israel :) Jag bodde i samma rum med dom på Campingen vi hade i början av året så det var jättekul att träffa dom igen och höra om allt de varit med om:) Guada (Israel) tog med sig supergott arabiskt bröd som jag och Anna fick ta hem efteråt :)


Colin till vänster (ni som inte minns så är han vår student ambassador).


Libanon, Israel, Sverige, Tyskland, USA


Jag och Marlene från Tyskland. Ellen tog denna bild :)


Studenter och värdfamiljer


Tjejsnack :) USA, Holland, Sverige, Finland


Finland, USA, Holland


Lägg extra märke till den fina granen som jag och Anna burit dit :P


Vi studenter plus Ruthi och Colin - Israel, Ruthi, Holland, Libanon, Finland, Sverige, Tyskland, Tyskland, Tyskland, Colin USA Yero-Tyskland


A "funny picture"


Alla tillsammans :)


Vi studenter igen :)


Värdfamiljer plus vi studenter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0