Projektarbete: Yearbook!

Har sovmorgon idag men morgonpigg som jag är så har jag redan varit uppe sen sju. Kommer nog aldrig växa ífrån det där...

Efter skolan idag så ska jag tillsammans med min fina projektgrupp jobba med vårt projektarbete. Med inspiration från USA så ska vi göra skolans första årsbok!!! :D:D Vi har redan kommit i kontakt med ett tryckeri och idag ska vi sammanställa en artikel om skolans insparksfest som hölls för ett par veckor sedan. Jättekul!

Har inga bilder på min yearbook från USA men jag ska ta några och lägga upp senare.
Den enda bilden jag hittade på boken nu var tagen under vår sista skollunch när min värdbror Yero skrev i min bok:



Hittade en till bild från samma dag!


Värdsyster Anna (håller i yearbooken), crazy Hans and Natalie


Kommentarer
Postat av: Jacquline

Hej Ellinor! så hiimla kul att du är tillbaka och bloggar :D

Jag undrar om du fortfarnade har kontakt med din värdsyster Anna.

Det var så sjukt kul att följa dig under ditt utbytesstudentår!

Hoppas du ahr de bra här hemma i Sverige!

kramkram<3

2011-10-06 @ 22:03:21
URL: http://tjattte.blogg.se/
Postat av: emms

Hej, tack för en superbra blogg..måste erkänna att jag ofta kolla tillbaka i arkivet och läser om ditt år, trots att jag redan läst allt 20gånger! :)

men en fråga; nu när du kommit hem så tänkte jag att du kanske kan svara på den eftersom du inte längre är "bunden" till någon organisation som kan säga att du inte får berätta. Vad var det som hände där med din värdfamilj? Har aldrig riktigt förstått det där! Var det meningen att du skulle bo i samma familj som Anna bodde eller skulle du egentligen ha bott i någon annan familj? :)

Kram!

2011-10-11 @ 11:35:53
Postat av: Anonym

fett kul att du fortsätter blogga! :D

2011-10-13 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0