PROM - uppdaterad version


Anna under hennes skönhetssömn....


Annas blåa klänning och min (i påsen)


Jätteosminkad Ellis i väntan på mina vänner Amanda och Sara för att få våra naglar fixade :)




Sara var laddad redan kl. nio på morgonen


Amanda längst bort i svart :)


Jag i en massagestol med fotbad = Najs


Dags för manekyr


Sara och Courtney


Pedikyr


Mina skor till prom var öppna så det var på tiden att mina fötter blev fixade :P


I väntan på att naglarna skulle torka klart


Hemma hos Kayla där vi ett helt gäng tjejer fixade hår och smink med hjälp av mammor och mormödrar :)


Jag fixade Saras smink


Det var fullt upp i varje rum. Smink och locktänger överallt!


Vi tjejer kan göra flera saker samtidigt! Testa att locka håret och äta lunch samtidigt killar!
Mamma och pappa: Anna äter kalkon(turkey) och visar hur mycket hon älskar det... internskämt.





Mitt hår såg ut som jagvetinetvad vid detta tillfälle. Vi väntade bara på att lockarna skulle kallna eftersom att de då håller längre. Jag har jordens plattaste hår så mina lockar håller vanligtvis bara i tre nanosekunder.


Som sagt...








Under de sista tio minutrarna så satte vi på oss våra klänningar! (Utan att vi visste om det så var vi klädda i den amerikanska flaggans färger)


Jag sätter på min corsage (ett armband gjort av riktiga blommor) som jag fått av en kompis :)
















Sen var det dags att möta resten av gänget och äta middag som kommit caterad från en Italiensk restaurang.


Sara och jag öppnar fejk-champagne.




Dubbelhakan hade jag med mig... hehe


Sara och jag <3


Sverige plus Italien <3












Jag och Brie <3


Vårt bord :)










Jag täckte mig själv i servetter. Spagetti plus en vit klänning går inte ihop riktigt.












Efterrätt! Praliner :D


Mina vänner Parker och Kayla. Kayla var Parkers date :) Han blev röstad till prom court - därav bandet över hans kavaj.



Min fina syster Anna <3


Sen var det dags att kliva på partybussen :D


Jag tog med mig flipflop för att dansa med efter att mina fötter dött :P


Min "date" och jag


Partybuss!!






Inne i bussen:



























Bussen tog oss till en park där vi alla tog foton













Natalie och hennes mamma




Tjejerna från vår buss <3










The boys!


















Känner ni igen Saras klänning? Jag hade på min den på Homecoming under fösta terminen :)


Ms. Barboni kom och överraskade oss!


Hon ville inte vara med på bild :P














Massa föräldrar


























Här gick det utför. Anna och jag tog en likadan bild i början av vårt utbytesår och när vi stod där inna prom och tittade varandra i ögonen så började tårarna rinna. En månad kvar <3




























Min "date" och jag <3













Dags att åka till PROM!!!!!!!

















Varje gång bussen svängde så blev det lite vingligt



















Jag tog inte med mig kameran in till själva dansen men en lärare tog massa bilder som jag kommer lägga upp så fort jag kan :)

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Vilka klänningar vilka skor vilka tjejer o killar,så tjusiga ni var alla. Roligt att se,det kommer att vara så många minnen du har med dej.Här är det nu fint väder att njuta av. VI SES SNART; LÄNGTAR.

2011-05-10 @ 16:42:26
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du är världens snyggaste tjej. Jag är avis.... :)

2011-05-10 @ 17:01:09
Postat av: Anonym

Åh va fin, jättesöt klänning :)

2011-05-22 @ 00:46:44
Postat av: Anonym

Vart har du köpt klänningen? :)

2011-05-30 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0