Jag har bytt värdfamilj.

Som rubriken så väl säger så har Anna och jag flyttat. Vi bor nu tillsammans med vår kompis Natalie's familj. Jag kan inte skriva mer än detta för tillfället tyvärr. Jag har inte kunnat blogga pga. att jag varit upptagen med flytten och även skol arbeten.
Jag skrev min engelska final idag och ikväll ska jag gå på en HEF Award ceremoni i skolan för att ta emot ett diplom som jag blivit tilldelat och även ett honor student pris. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv. Mycket pågår i mitt amerikanska liv och detta år har inte alltid varit lätt.

What doesn't kill you only makes you stronger.


Kommentarer
Postat av: jenny<3

Hoppas allt blir bra!!

Du är bäst!!!! <3<3

2011-05-25 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0