GRODA!

Idag var utmaningen att skinna hela grodan och försöka att få av allt skinn i en del. Typ som en overall av grodskinn. Händerna och fötterna var väldigt pyssliga men jag klarade det :):) 100 poäng till mig!


Jag skinnar min groda. Detta är lite som en förberedelse för katten som vi också måste skinna senare.


Som ni kan se så hade jag skinnat halva grodan på denna bild. De vita ni ser är muskler och det blåa strecket på benet är en blodådra. Innan vi började skinna dom så sprutade vi i något medel i grodan som får alla ådror att bli röda och blå.


Halva skinnet av :)

Just nu sitter jag i sängen och det är varmt! Klockan är elva på kvällen och det är 25 grader varmt ute. Imorgon ska det bli 35 grader... jag smälter!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fräsch labbsal ni verkar ha! :)

2011-05-03 @ 16:09:38
Postat av: Jennifer

Men asså Elli... Ska ni seriöst flå och disikera en katt? Det är ju liksom ett husdjur, vet inte om jag skulle klara det :/ Eeckligt!

Men grodan ser kul ut! ;)

2011-05-03 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0