Hittade lite fler bilder från Prom!

En lärare tog massor med bilder på prom som nu ligger ute på vår skolhemsida. Jag kollade igenom ett antal av dem och hittade lite kul bilder som jag vill visa er eftersom jag själv inte hade med mig min kamera in :)


Det var här jag hängde.... ett av alla efterrättsbord <3 Temat på prom var "A Vintage Romance" därav dekorationerna :)


Dansgolvet! Det var så sjukt varmt!!!!!! Vi gick ut och svalkade oss lite då och då :P


Ser ni den lila skjortan? Det är Hans (utbytesstudent från Tyskland). Framför honom någonstans bland folket dansar vi tjejer.




Stället vi var på var ett museeum/bibliotek och det var jättefint!










Prom King Chris och Prom Queen Katarina!!!


Alla prinsessor och prinsar på prom court :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det var nog den lyckligaste dagen i King Chris liv. Ett bra val.

2011-05-19 @ 18:44:17
Postat av: Farmor

Det var nog den lyckligaste dagen i King Chris liv. Ett bra val.

2011-05-19 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0