Powder Puff and Rally!

I Torsdags efter skolan så hade jag ett gympass en timma och efter det så kom Natalie, anna och sara och hämtade upp mig och vi köpte tröjorna till backward och dekorerade dom. På kvällen så åkte vi och åt på In n Out (ett jättepoppis hamburgerställe som bara finns på västkusten) och på kvällen åkte vi till skolan för att kolla på Powder Puff! Powder Puff är en superamerikask grej som i princip varenda High School har. Det är en amerikansk fotbollsmatch där tjejerna spelar fotboll och killaren är cheerleaders. Det är ombytta roller helt enkelt. Matchen stod emellen Seniors och Juniors och vi Seniors vann! :) MEN det absolut bästa med matchen var cheerleader killarna!!! Det var så sjukt duktiga för att bara ha tränat några gånger. Jag glömde tyvärr min kamera hemma på morgonen så jag har inge bilder från Powder Puff :(

Dagen efter, i fredags, så hade vi ett Rally i skolan där de presenterade vårens sporter och massa annat. De manliga cheerleaderna uppträdde och jag fick en liten del på film så kolla in det!


Jag och underbara Sara från Italien. Hon var med och spelade i Powder Puff mathcen så hon hade på sig deras utrustning under rallyt! :)


Rally!


Flags


De presenterade alla golfare


Tennislaget

Här är massa videoklipp från Rallyt:

Killarna!!!!!!:


Express - skolans danslag


Vårat Hiphop Team





Kommentarer
Postat av: Julia från Formationen

Heej Jag har en fråga, Jag ve ju att du dansade här hemma i Sverige och så, och är du inte sugen på att vara med i din skolas danslag eller något. Dansar du någonting just nu?

Kram kram!

2011-03-14 @ 17:02:21
URL: http://juliachulia.blogg.se/
Postat av: sara

hej jag funderar på att åka som utbytesstudent men jag vet inte om jag kan eftersom jag är allergisk mot jordnötter (kan inte va i samma rum...) Vet du om det finns några regler kring allergier och så om man ska åka som utbytesstudent?

2011-03-14 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0