Liz är kändis!!!!!!!!!!!!!! ;)

Jag måste berätta en helt sjuk grej som har hänt här borta i Upland!! I onsdags förra veckan så åkte Liz in till LA tillsammans men en av hennes vänner och satt i publiken till Ellen Degeneresshow. De hade fått gratis biljetter via internet så de åkte dit och var med och såg inspelningen. Efter inspelningen så tar de tag i Liz och säger att de tycker hon är så himla roligt osv och ber om henner nummer. Dagen efter, i torsdags, så ringer Ellens producer till Liz och frågar ifall hon kan komma in senare den dagen tillsammans med en kompis. Hon drog direkt efter skolan till inspelningen och hon fick VIP biljetter! Vi frågade massa frågor under fredagen i skolan om vad som hände under inspelningen men hon hade skrivit på ett tystnadspliktkontrakt så hon kunde inte berätta något. SEN senare när vi var hos Natalie så ser vi en reklam på TV:n. LIZ VAR MED I REKLAMEN OCH HON VAR MED I SHOWEN TILLSAMMANS MED ELLEN!!!!! Hon hade hängt med Ellen, Paris Hilton och massa GLEE skådespelare!!!! Fatta!
programmet sändes idag klockan fyra och Natalie spelade in det åt Anna och mig. LIZ VAR MED I SHOWEN!! Så sjuuukt ballt!!!!!! PLUS hon vann en resa till Florida!!!!!!! Liz (Elizabeth) är seriöst den roligaste personen jag någonsinn träffat så jag är inte förvånad att de ville ha med henne i programmet, kolla bara:

TITTA!!!!!!!!!!



hahahahahahahahahahahahhaha Liz var jättenervös idag i skolan eftersom att de inte visats på tv än ;)

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Go kväll, lilla gumman. Tänkte berätta att vi var ute hos dej i går kväll o fikade. Det var så länge sen vi var där så roligt se din familj. Oscar skulle på träning och Johan skulle iväg på sin innebandy,så då förstår du att de mådde bra. I går åkte Jocke iväg med kompisar till Thailand sen Kambodja Vietnam mm ska vara borta till 26 maj OJOJ nu har jag 2 ungar utomlands att oroa mej för .DU vet ju hur jag är. Älskar dej.

2011-03-10 @ 20:54:51
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: daniela

Hejsan, jag har läst din blogg men inte riktigt fått grepp på hur du bor. bor du hos en värdfamilj eller på någon skola eller hur bor du? :)

2011-03-12 @ 16:16:02
URL: http://danielamoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0