Beauty and The Beast - Hollywood!

Jag minns att jag nämde i bloggen att vi åkte till Hollywood med vår värdmammas bror och familj för att se musikalen Sjönheten och Odjuret. På morgonen så kom en Limousin och hämtade upp oss aölla och vi åkte hela vägen in till Hollywood Boulevard. Massa turister tog bilder på oss osv så dom trodde väl antagligen att vi var kändisar eller nåt, lite kul :P


Från vänster: Vår värdmammas brors fru, hennes dotter (alltså vår värdkusin), hennes dotter Skyliegh och hennes kompis :)


Vår värdmamma och hennes bror längst bak.


Jag och Anna med alkoholfri cider


Vet inte varför jag tog denna bild men jag lägger ut det ändå.


Min hollänska syster Anna


Lilla jag! Jag ser lite trött ut efter backwards dansen..


Framme i Hollywood!


Lite stjärnbilder såklart


Brittan!


Shopping center utanför The Kodak Theater


Vi träffade Jack Sparrow!


The Kodak Theatre


Jag och Annas fötter..


Hard Rock Café där vi åt middag för länge sen första gången vi åkte till Hollywood


Vår värdmamma till vänster och hennes bror till höger :)


Vi gick förbi Madame Tausseu museum


The Pantages theatre där vi såg på musikalen








På vägen hem så stannade Limmon i ett område med STORA hus. Massa kändisar bor här så vår chaufför pekade ut vilket hru som vem bodde i osv. Superballt! Anna och jag gick in på en av tomterna och tog denna bild... Minns inte vem som bodde här dock :P
'
Vår värdmammas supersnälla bror Steve :)

På vägen till en restaurang för middag i limmon.

Nu måste jag dusha! Vi flyger till Arizona snart :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vad kul med limo!! Det måste varit häftigt!

2011-03-17 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0