Arizona för länge sen

Massa gamla bilder från när vi flög till Arizona för första gången för länge sen. Vår värdmammas dotter bor där och hon jobbar extra med ett NFL lag, The Cardilnals, så hon hade fixat bilhetter till oss och hennes kille och hans son. Det var så himla ballt att se! Innan så grillade vi hamburgare på den stora parkeringsplatsen utanför arenan :)


Vi förbereder för grillning :)


Arenan i bakgrunden! Vår värdmamma i rött och anna till höger i bild :)


Robert och Buck (Buck är vår värdmammas dotters kille, Robert är hans son)


Anna låter killarna sköta grillen :P


Vi hade på oss Cardinals tröjor :)


Hamburgers!


Macaronies and cheese!


Männen i sällskapet


Anna och arenan :)


Jag hjälpte till lite :)


MAT!













Inne i arenan!

MASSA FOLK!


Jag och Anna :) Jag har en Cardinals tatuering på kinden ifall ni undrar :)


Cardinals!


GO CARDINALS!


Tattoo!


Söta Anna


:)






Cheer leaders!























Om en timma drar vi till flygplatsen och drar till Arizona igen! Denna gång blir det Grand Canyon istället för amerikans fotboll :)

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

Hej!

Jag har inte följt din blogg så länge, så därför undrar jag vem Anna är? :)

Kram!

2011-03-17 @ 17:31:21
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Lollo

UPPDATERA ELLIS!!!!!!

2011-03-23 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0