VEGAS!!!!!!!

I fredags förra veckan på väg till VEGAS!




Jag sover i bilen... som alltid.




snyggt!





Bakers - den största termometern i världen!


Framme på hotellet




Cesars palace i bakgrunden


Restaurang i "paris"


The hangover!!!!


Coca cola factory!


M&M store!


Läsk provning - vi smakade olika soft drinks från olika länder :)

Jag presenterade vad läsken hette och vilken land den kom från  :)



Den fruktade läsken från Italien......


Dag 2!



Noah (Natalie lillebror) Anna, Natalie, jag, Nicole, Sara :):) <3


I över 40 graders värme så behöver man en sån här i skuggan :)


HOT BABES! haha


Hard Rock Cafe Las Vegas!


Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Oj så mycket fina o kul bilder. Hoppas att det mesta har ordnat upp sej, för dej du vet. Nu kommer snart din familj!! och ni kommer hem.Det ska bli skönt, pu vilket jobbigt år.Idag har jag varit på Jennys dans uppvisning den var jättefin hon var så bra, roligt med er dans tjejer. PUSSAR

2011-06-02 @ 20:24:52
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0