TRÖTT!

Jag börjar komma in i den svenska tiden nu men jag kan fortfarande känna av lite jetlag.
Fullt upp är ord som beskriver mina dagar här. Under midsommar åkte jag ut tillsammans med min pojkvän och hans familj och deras vänner till Runmarö och Harö och det var supermysigt! Kom hem igår kväll och tidigt imorse så åkte hela min släkt på mammas sida upp till Norrtälje till vårt landställe för att överraska min mormor eftersom att hon hade fyllt år. Nu kom vi precis och imorgon har jag fullt upp med fix inför Peace and Love festivalen. Tält, myggmedel och knäckebröd står högst på listan. Supertaggad är jag!

Bilder och filmer från midsommar kommer upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0