My last update from America

For ett ar sen lamnade jag min familj, mina vanner, mitt land och mitt sprak. Allt jag var van vid att ha nara mig lamnade jag och akte till USA. Nu, ca. ett ar senare sitter jag har och ar pa vag att flytta hem igen. Till det jag var van vid.

Det ar ofattbart och overkligt att jag snart ska vara i Sverige igen. Om jag kunnat hade jag beskrivit mina kanslor just nu men det gar inte att fa ner i ord. Jag vet knappt hur jag kanner sjalv. Aldrig hade jag kunnat ana hur mycket detta ar skulle betyda for mig. Jag har varit med om extremt mycket och det har inte alltid varit latt, men det gjorde mig starkare som person.
De underbara minnen jag samlat pa mig har kommer att folja med mig hela livet och ingen kommer nagonsinn kunna ta ifran dem.

Jag vill tacka alla som har gjort detta ar mojligt och gjort det till ett av de basta i mitt liv <3

TACK

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vet hur det känns i en tiondel. Det kommer vara den tommaste och konstigaste och samtidigt bästa känslan i hela världen att komma hem. Att sova i sin egen säng. Äta mat vid sitt eget köksbord. Åka sin vanliga buss.



Och det konstigaste av allt är nog att det helt plötsligt är över.



Men mest känns det förjävla bra, eller gjorde för mig i alla fall :)

2011-06-15 @ 15:24:12
Postat av: Kaisa

hur ska det bli att lämna Anna?



för övrigt, riktig bra blogg, hoppas verkligen du fortsätter blogga även i Sverige! kram! :)

2011-06-15 @ 15:38:54
Postat av: Lina

Hej!

Jag tror att din blogg är den bästa jag vet! Jag vill inte att du ska sluta blogga. :(

2011-06-15 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0