MY FAMILY IS HERE!!!!!!!!!

Nu är de äntligen här!!! Hjärtat är helt igen!


I Los Angeles.... jag var JÄTTEpirrig!!

Jag och Nikki på LAX





I väntan på mamma. Hon kunde komma i vilken sekund som hellst - AAAHHH!

MAMMA!!!!!



På väg mot Beverly Hills för lunch



Sprinkles Cupcakes såklart!

Känslor... På väg till flygplatsen igen för att hämta pappa, lilleror och pojkvän.


Nervöst!

Jobbig väntan

På väg mot att hitta min pojkvän...

TOBBE!!!!!!!!!!!!


PAPPA OCH LILLEBROR!!!!!!!!!

Lillebor var det ja..... haha


Framme på hotellet


Presentutdelning


På väg mot dinner i Downtown Clairmont

Nu har jag precis vaknat och idag ska jag ta men mig min lillebror och pojkvän till skolan för att sedan åka med en massa vänner och familj för shopping!!!

Jag är hel! <3

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

JIPPY !! Så roligt, ha det nu så bra alla.

2011-06-08 @ 17:43:02
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Nadia

Vad glad jag är för din skull! Och snart får man träffa dig igen :D:D:D

2011-06-09 @ 00:31:35
Postat av: Anonym läsare

Hej Ellie!

Vill bara tacka dig för en underbar blogg! Jag har följt dig hela året och du har verkligen insperarat mig att våga åka när jag blir lite äldre. Började till och med gråta när jag såg dina fina åter föreningsbilder (haha, men jag är lite svag för sånt). Tack för en underbar blogg, du har blivit som en förebild för mig!

2011-06-09 @ 08:13:25
Postat av: Lollo

Åååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

2011-06-09 @ 11:23:03
Postat av: Amanda

Haha åh jag började också gråta när jag såg dessa bilder och dina videosar!

Kan knappt fatta att det är min tur snart...



Tack för en superbra blogg!

2011-06-09 @ 23:10:14
URL: http://amandasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0