I'M HOME!!!!!!!!!!

Jag sitter i mitt hus i Sverige och har träffat min mormor och morfar och mina tre bästa vänner! GAAAHH <3

Lyfte från LA klockan nio igår kväll och kom hem vid nio på kvällen idag svensk tid. Låååång flygning.

Mina känslor är väldigt blandade.

Jag skriver så fort jag vaknar imorgon!


TACK ALLA SOM FÖLJT MIN BLOGG UNDER ÅRET! Jag kommer svara på alla era kommentarer och jag kommer fortsätta blogga så var inte oroliga!




Två av mina bästa vänner på Arlanda ikväll innan jag kom... de överraskade mig!!


Mitt hus idag när jag kom hem!

Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Jag tänkte bara berätta att jag tycker din blogg är så himla bra och att du verkligen har insperat mig. Har läst den ända sedan du lämnade Sverige. Ska nämligen också åka som utbytesstudent nu i Agusti med STS. Du verkar ha haft ett jätteroligt år! Ta hand om dig. Kram Karin

2011-06-17 @ 14:08:48
URL: http://thelandofopportunity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0