Hemma från Peace & Love


Kommentarer
Postat av: hejhej

Hej, en liten random fråga, men hur känns det att vara tillbaka i sverige, utan Anna?

lycka till med allt, kram!

2011-07-07 @ 13:44:18
Postat av: cissi

frågor

1.Vad var den bästa maten du har ätit i USA?

2. håller du kontakten med Anna än, har ni planerat att hälsa på varann? alltså du åket till holland och hon till sverige?

Din blogg är superduper bra. har läst den läänge :D

2011-07-09 @ 10:22:46
Postat av: emms

Hej, tack för en superbra blogg..måste erkänna att jag ofta kolla tillbaka i arkivet och läser om ditt år, trots att jag redan läst allt 20gånger! :)

men en fråga; nu när du kommit hem så tänkte jag att du kanske kan svara på den eftersom du inte längre är "bunden" till någon organisation som kan säga att du inte får berätta. Vad var det som hände där med din värdfamilj? Har aldrig riktigt förstått det där! Var det meningen att du skulle bo i samma familj som Anna bodde eller skulle du egentligen ha bott i någon annan familj? :)

Kram!

2011-07-22 @ 14:46:14
Postat av: Amanda

Hej Ellinor! Först av allt vill jag bara tacka dig för att du har delat med dig av ditt år i USA som har fått mig att vilja göra det ännu mer. Men nu till frågan... Skulle du inte kunna ha en frågestund som man får fråga saker om ditt år i USA? Skulle vara jättekul om du gjorde det!

Kraaaaam!

2011-07-26 @ 23:32:59
Postat av: Kaisa :)

Tycker verkligen att du skall fortsätta med din blogg, eller iaf skriva en bra sammanfattning av ditt år! kraam! :)

2011-07-30 @ 15:50:06
Postat av: kajsa

Har följt din blogg under hela ditt år och den är verkligen super! Men jag minns att du skrev om att det var en del krångel med din värdfamilj och att du inte fick skriva om det på bloggen och att du var tvungen att börja skriva på engelska. Men nu kanske du kan berätta lite mer om det? Skulle vara intressant att läsa. Sen undrar jag också vilken organisation du åkte med, och om du är nöjd med den? :)

Kramkram!

2011-08-09 @ 12:44:20
URL: http://kajsaruth.devote.se
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/tisdag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-09 @ 13:06:35
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej, jag har följt din blogg sen starten och vill bara säga att jag verkligen hoppas att du fortsätter blogga nu i sverige också :D show us all the dirty details from peace and love till exempel! hahaha skoja.. men keep it up hörru

2011-08-09 @ 23:48:39
Postat av: Lina

Har du slutat blogga? :( Har gått in på din blogg typ trehundra gånger nu och varje gång är det enda jag sett "hemma från peace and love". Din blogg är superbra (!) så det skulle vara tråkigt om du slutat skriva. Fast förstår om du tycker det är skönt med en bloggpaus såhär efter usa.. ;)

2011-08-16 @ 16:53:59
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: kajsa

uuuuuuuuuuuuuuppdatera!!!! den är grym!

2011-08-27 @ 16:32:51
URL: http://kajsaruth.devote.se
Postat av: Anonym

Ellie..uppdatera:D

2011-08-29 @ 18:32:12
Postat av: KD-tjej

Saknar dina inlägg, du var ju så bra på att skriva. ;)

2011-08-31 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0