Varfor jag skrev pa engelska

Hej,
först vill jag bara säga att jag älskar att läsa din blogg. började nog med att läsa 10 olika utbytesstudenters bloggar men ju när det bara din jag läser. Du verkar ha det jätte bra där borta och jag är så avundsjuk på dig, haha :)
men jag kom på att ett tag skrev du ju alltid på engelska, hur kom det sig att du gjorde det och varför slutade du? :)

Hej och TACK!!! Du anar inte hur glad jag blir nar jag ser att ni lasare gillar min blogg! Det ar sa himla kul! TACK!
Anledningen till att jag skrev pa engelska i borjan av aret var for att jag fick en varning av min organisation. Hogkvarteret i San Francisco hade oversatt min blogg och sett att jag skrivit om min forsta vardfamilj som hade behandlat mig daligt. Jag skrev inga namn i bloggen och jag namde inte heller vart jag bodde sa sjalv tyckte jag att det var ett ganska okej blogginlagg for att publisera for allmanheten men jag antar att min organisation ville "dojla" det. Jag var inte direkt nojd med mina forsta veckor i Kalifornien sa ja.. jag fick en varning och de sa att allt jag publiserar pa bloggen eller facebook maste vara pa engelska plus att jag behovde skicka ett brev dar jag bad om ursakt till vardfamiljen jag hade bott i forst....... 
Jag hade den varningen under tva veckor sa nar tiden var over sa borjade jag skriva pa svenska igen.

Hoppas du fortsatter att lasa min blogg :) Om du undrar nagot ar det bara att fraga! :D


En bild fran igar kvall pa mig och min kompis Natalie. Vi sov over har och jag skriver pa hennes dator just nu sa det ar darfor bokstaverna ar lite muppiga ;)

Kommentarer
Postat av: Milea

Hej! Jag är mer än tvungen att fråga.

Jag funderar på att åka som utbytesstudent om 3 år. Och jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag vet det är ganska långt kvar. Men det är en sak som stör mig lite. Att man kommer 1 år ''efter''. Asså jag har hört att det är fett värt det. Vad tycker du? Tycker du att jag ska åka? Hur kände du? Jag åker som utbytesstudent eller som Au pair efter gymnasiet. Hade du några tankar att åka som Au pair? ;)

Kram!

2011-01-18 @ 20:47:59
URL: http://situationgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0