Photo shoot



Igår så åkte jag och Anna hem till Ellen, Marlene och Nicole. Vi åkte tillsammans till ett mansion som deras två fotografer hade hyrt för vår fotografering. Det var så himla ballt!
Ellens dotter Nícole är Miss Jr California så de känner många fotografer och Ellen bokade in Anna, Marlene, Nicole och mig för länge sen med två fotografer. Jag hade på mig säkert sex olika outfits och den ena fotografen tog porträttbilder och den andra fotografen tog helkroppsbilder. Det var verkligen sjukt kul!!
Vi stannade hos Ellen över natten och vi kom hem vid lunchtid idag :)
Denna bild är den enda jag fått än så länge och jag väntar med spänning tills de andra kommer...  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vad fin du är! Älskar din blogg också :D

2011-02-01 @ 01:04:43
Postat av: tove

aaaaaaaaaaaas fin!

2011-02-02 @ 18:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0