Mini-sweden!

Idag efter kyrkan och gym med Anna så kom vår kompis Sofia och hämtade oss och vi åkte hem till hennes hus. Hennes pappa är svensk och det var seriöst som att jag tog en tripp till sverige när jag var där. Hennes hur hade en typisk svenskt/lantlig/modern inredning och de hade massa svenska saker.






<3






Sofia och Anna :) Sofia var urgullig och började laga mat till mig och annan eftersom vi hade varit på gymmet :)


En klassiker





Skansen-muggen. Sofia sa att hon var så glad när hon såg denna i sverige eftersom vi hade hennes stavning Sofia istället för Sophia.





De hade säkert tio askar Ipren....Bäst mot allt!

Har massa mer bilder att visa er senare men nu måste jag sova! Är ledig från skolan imorgon så vi ska sola och bada med Natalie, Liz och Andrea :)

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Så roligt med den svenska pappan ,kokböckerna mm. Här blåser det o småsnöar riktigt ruggit -4. Jag slipper gå ut idag, skönt, för jag har tvättstugan.Morfar är ut på en promenad ihalkan fy.Puss Kram

2011-01-25 @ 11:13:49
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0