Marlenes 18th birthday

I söndags förra veckan så åkte jag och Anna tillsammans med Marlene (utbytesstudent från Tyskland) och hennes värdfamilj till Santa Monica för att äta middag och fira att hon fyllt 18. DEt var superkul!
Innan vi åkte till restaurangen så gick vi ut på Santa Monica Pier! Det var riktigt häftigt att se och jag gillade verkligen lukten och ljudet från havet... Jag + vatten = sant!
Det blåste ganska kallt dock så vi var inte där så länge.


Jag, Marlene och Anna


Marlene, Jag, Anna och Nicole


Santa Monica Pier! Marlene, jag och Anna :) <3


Vi tjejer utanför restautangen. Marlenes favoritmat är indisk mat så vi gick såklart till en Indisk restaurang :)


Tre europeiska utbytesstudenter väntan på mat :)


Maten var så otroligt god!!!!!!!!! Jag åt tandoori chicken och Naan bröd <3 <3



Söta Marlene! hah det var så gullugt när personalen kom in med födelsedasglass till henne: "How did they know it´s my birthday??" Hon var verkligen helt chockad...
Vi hade såklart sagt till personalen innan :)


Marlene öppnar sin present från Anna och mig


HAHAHA! Denna bild säger mer än tusen ord för mig... Jag och Malene skrattade i typ en timma konstant. Vet inte riktigt varför. Vi vara bara flummiga helt enkelt :P

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Din blogg är så himla rolig att följa! Mysigt ni såg ut att ha :)

2011-01-15 @ 11:52:07
URL: http://sarajen.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har lite frågor om vad du tog med dej innan du åkte..



Köpte du mycket skolböcker och sådant? Hur mycket kläder och allt det där hade du med dej? Jag tänkte mer på att man köper väl mycket medans man är där?



Haha tack i förhand, jag ska åka senare och jag längtar verkligen! :D

2011-01-16 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0