Internet

Linus: hej! jag undrar hur gör du med internet använder du familjens?

ps: din blogg är GRYM!

Hej och TACK!!
Jag tog med mig min egen laptop och jag använder min värdfamiljs internet :)
Det är oftast så det fungerar. Jag tror att i princip alla utbytesstudenter jag åkte till New York med hade med sig sina egna datorer :P Till kommande utbytesstudenter: Var beredd på att bara ha internet några dagar/timmar i veckan. En utbytesstudent jag flög till New York med får bara vara inne på internet en timma i veckan till exempel, medans andra kan vara inne hur länge de vill. Det beror på värdfamiljen.

Nu ska Anna och jag till Natalie och sola och bada!!! YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0