Ich bin die Beste

Yero hjälpte mig med rubriken. Jag hoppas att det betyder Jag är Bäst.. annars så lurar han mig.

Idag, torsdag, så var vi i skolan som vanligt och efter skolan så gick Anna och jag till gymmet som vanligt. Gymmet ligger bara över gatan från vår skola så det är nära. En sak som kanske är lite kul för er att veta är att Route 66 går utanför vår skola så vi åker där varje dag plus att det är den vägen vi går över för att komma till gymmet :P
Vi hängde på gymmet i ca. två timmar och när vi kom hem så lagade vi middag och jag blev precis klar med pluggandet så nu har jag tid för en dush!
Imorgon är det fredag och jag och Sofia ska kanske åka och fixa våra naglar eftersom vi har Senior Ball på lördag. Jag berättar mer om det senare men det är typ som homecoming fast med bara seniors :) Jag är super taggad för denna helg!
Lördag: Senior Ball!!
Söndag: Fotografering! (skriver mer om det imorgon)

Nu ska jag dusha så att jag kan gå och lägga mig :)


Försökte hitta en passande bild till detta inlägg men jag lyckades inte riktigt.
Detta är iallafall mitt proteinpulver som jag dricker innan träning. Känner mig lite som en bodybuilder ibland med mina proteinshakes. Onödig fakta.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jawohl! Du bist die Beste!

Du kan i framtiden extraknäcka på Vecko Revyns frågespalt för du svarar så bra. Um´armen dich! Grossmutter

2011-01-28 @ 16:02:28
Postat av: tovie.

Hej Ellinor! Måste börja med att berömma dig för din blogg, som är sjukt sjukt bra. (Ska själv åka som utbytesstudent i sommar så är ju skönt att kunna läsa om hur någon annan har det)



Tänkte bara fråga dig. Hur klär du dig där nere? Blir det mest som du nämnde för ett tag sen, jeansshorts, linne, hoodtröja, ballerina skor vs flipflopps?



För min del här hemma är jag ganska modeintresserad och klär mig ofta i klänningar med kilklackar/boots och typ kjolar med spetslinne till och massa smycken och sådant. Det känns så långt ifrån att jag skulle byta ut min stil till shorts och ett enkelt linne. Känner du att det finns tjejer som är intresserade av mode så att man kan klä sig lite fashion eller blir man liksom helt uttittad då?

Hoppas du förstår vad jag menar.. är inte den bästa på att förklara!



(ett ex jag läste för ett tag sen var att en tjej kom till en delstat där folk blev helt chockade när hon hade stuprörsjeans och gladiatorsandaler)



Ha det bäst! MASSAAAA KRAM.

2011-01-28 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0