Frågor och Svar

Hej! Är bara nyfiken på vad det är för sorts dans du håller på med? Hur länge har du dansat? :) Så måste jag bara säga att du har en jättebra blogg! och att jag har läst allt från då du for till USA, eftersom jag själv far dit som utbytesstudent till sommaren:D Tack för en spännande blogg!!:D

Svar: Åhh vad kul att du gillar min blogg! Jag uppskattar verkligen era kommentarer :) 
Jag har dansat hemma i sverige sen jag var typ... eh, 3?.. 6?.. 7? Jag minns faktiskt inte riktigt när jag började men jag har dansat så länge jag kan minnas och det har varit blandade stilar så som, show dans, hiphop och disco. De senaste åren har jag både dansat och tävlat i disco dans och det är nog den stilen jag är bäst på.
Här i USA så är jag i en klass som heter Dance Tech, vilket är en grundläggade kurs som omfattar mycket dans teknink så jag skulle säga att det är typ jazz. Gruppen jag är i är otroligt blandad. Allt från nybörjare till riktigt duktiga...

LYCKA TILL MED DITT UTBYTESÅR!!!!!!!


Jag tillsammans med en av mina danskompisar Alexa och en citroncupcake :)
Förresten. Allt ni ser i bakgrunden är en liten del av min skola. Har government i klassrummen till höger. Som ni ser är skolan utomhus.


Jag efter dansuppvisningen i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken fin bild på dig! Måste spara den bland "Ellinor"

2011-01-13 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0