Sushi and Basket Ball Game!

Idag så hade vi utbytesstudenter i skolan bestämt oss för att åka tillsammans och äta middag innan vi gick till skolan för att kolla på en basketmatch. Vi fick även med oss lite amerikanare, Natalie, Annie, en lärare från skolan och yeros nya värdföräldrar (Jag han har flyttat). Det var supermysigt! Känndes som att hela Europa var där, typ :P Vi åt på en Sushi restaurang och sen åkte vi till skolan för att kolla på matchen. Supermysig Fredag!


Min bror Yero från Tyskland och vår kompis Sara från Italien


Sara från Italien och Pascale från Frankrine som vi inte har träffat så mycket än. Men hon är jättesnäll!


Vår kompis Hans från Tyskland, min syster Anna från Holland och Natalie från Upland :P


Pascale kom tillsammans med Annie som kommer från Upland :)


The game! Upland High i vitt/grönt :)


Vi mötte ett lag från LA (röda)


Vi låg under i slutet av matchen men vi lyckades få till oss tillräckligt mycket poäng för att vinna!




Det regnade JÄTTEMYCKET ikväll så det är därför de ser lite blöta ut. Mina strumpor och jeans var helt genomblöta!

Imorgon ska det regna också så Anna och jag ska kanske tillsammans med en kompis åka till IKEA!! :D
På kvällen ska Sara laga italienskt till oss och vi ska alla sova över hos Natalie

Jag saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan Ellinor!

Tycker din blogg är jättebra och brukar ofta vara inne och läsa den!

Jag är en tjej som går i nian och är själv väldigt sugen på att åka till USA , det verkar såååå kul!

Min tanke är att åka till USA efter andra året på gymnasiet, precis som du va? Jag fyller år i mitten av mars så jag kanske är "för gammal" för att åka efter tvån. Vet du om dem så nått om när gränsen var tills man blev för gammal när du skule åka?

En till liten fråga är om du vet hur långt iförväg man måste söka till utbytestudent innan man åker?



Skulle bli jätte glad om du svara!

Ha det bra!

2011-02-20 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0