Torsdag - köttbullar!

I torsdags efter skolan så hade jag lovat våra vänner att laga köttbullar åt dom så vi åkte hem till vincent efter att vi varit i mataffären och köpt ingredienser. Anna ville äta negerbollar också så vi fixade ingredienser till det också :)
När vi kom hem till vince så sjöng vi lite singstar först innan det var dags för anna och min att rulla muljoner köttbullar - att föda tre stora killar är inte lätt haha


Anna gör negerbollar - hon kan göra det utantill nu ;) she loves them! Jag i bakgrunden i full fart med att rulla köttbullar.


Neberbollar och köttbullar. Varför är all svensk mat i form av runda små bollar?


Jag gråter pga löken


Vinces lillebror ville ha en bild på oss med honom. De är så korta så jag fick böja mig ner :P


Vinces hund Chillibean!


Medans vi tjejer lagade mat så lekte de små pojkarna krig...... Vince är till höger och hans kompis som kom snare är till vänster. Fick inga bilder på Michael black men han var också med :P 




Efter krig.


Making meatballs i min lady gaga tröja som jag fick av Anna i julklapp :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta säg negerbollar!

2011-02-06 @ 18:16:06
Postat av: linda

jaa vfan ska de betyda "negerbollar", vi lever i 2011, slut prata tramns hörnu,

2011-02-13 @ 01:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0