I LOVE ZUMBA!!!

Idag efter skola och middag så åkte vi till gymmet och mötte upp vår kompis Sara (från Italien). Hon skaffade precis gymkort till gymmet vi går till så vi bestämde oss för att köra Zumba tillsammans. Sara hade aldrig testat det förut och hon älskade det! Zumba är utan tvekan min favoritklass!! Jag har aldrig i mitt (snart) 19-åriga-liv svettats så mycket. Det var heeelt galet! (Att vi är över 80 personer i klassen gör det inte svalare på något sätt...)

Eftersom jag inte har med mig min kamera på gymmet så sökte jag efter bilder på google. Dessa är nog bland de första bilderna som jag inte tagit själv :P

Om du gillar att ha kul: GÅ PÅ ZUMBA!


Jag har inte så mycket mer att berätta för tillfället. Jag jobbar på två inlägg med massa bilder som jag kommer publicera imorgon :)

Jusdet!!!!! Idag är det EXAKT fyra månader tills jag lyfter från LA och beger mig hem till Stockholm. Börjar åka den 15:e Juni och landar den 16:e... Det kommer gå FORT!




Snart ses vi igen <3


Kommentarer
Postat av: Farmor

Nu börjar du snart få ångest för det är så kort tid kvar i LA. Du kommer precis hem då din nya tjejkusin gör entre.

2011-02-16 @ 12:58:29
Postat av: Jacquline

Hej! Grym blogg, det är så jsukt roligt att läsa om ditt liv! Men en fråga, kommer du blogga när du kommer hem också? Det vore jättekul :)

Ha det bra där borta i värmen, avis, hihihi,

:)<2

2011-02-16 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0