Got my ticket home.....

DEP LOS ANGELES (NONSTOP)
ARR LONDON - HEATHROW
SEAT 34A OK
Departure terminal B
Arrival terminal 5
Meal: Meal (not specified)
Duration: 10:05

Najs med en tio timmars flygning helt ensam från LAX till Heathrow... Jag flyger vid nio på kvällen så jag kommer förmodligen sova hela reasan ändå.

DEP LONDON - HEATHROW (NONSTOP)
ARR STOCKHOLM - ARLANDA
SEAT 10A OK
Departure terminal 5
Arrival terminal 5
Meal: Snack or brunch
Duration: 2:30

Jag landar halv nio på kvällen svensk tid dagen efter jag åker..

Kan inte fatta att det redan är dags att planera en hemresa. Jag åkte ju nyss känns det som.

Jag tänker inte avslöja mitt hemresedatum än.


Över sex månader sen.

Jag och min lillebror på Arlanda en tidig morgon den 27:e Juli


Jag och min älskade pappa <3


Min underbara familj <3


Snart är jag där igen..






Hej då Arlanda och Sverige <3


London till New York


Caroline, Carolina och Caroline från Sverige ;)


Jag och Carolina på väg in i planet till New York


Svenska flickor :)







Jag älskar flygplansmat! Fråga mig inte varför men jag har bara älskat det sen jag var liten.


Kollade på Glee ;)


Försökte sova men det gick inte så bra.







Norskor jag flög med från London till New York



Att åka iväg känndes overkligt men nu känns det ännu mer overkligt att åka hem. Klarar jag att säga hej då igen?


Kommentarer
Postat av: Lovisa Granstedt

Vad kul din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en bra vardag (:

2011-02-22 @ 10:35:30
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0