"Vi pratar svenska" - Derek, Wylie and Anna


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag har länge funderat på att åka utomlands som utbytesstudent och för ett tag sedan pratade jag med mina föräldrar om det, dock åker jag inte förrens om två år, men mina föräldrar tyckte det lät jätte kul. Ville bara tacka dig för att du tar dig tid och skriver om dina dagar utomlands, för det är du som verkligen har inspirerat mig till detta. Så TACK!



P.S Det är jätte kul när du uppdaterar videos & bilder, just saying ;)

2011-04-20 @ 18:00:15
Postat av: denise

hahahaha älskar dina videobloggar!! :D

2011-04-21 @ 11:33:55
URL: http://nattstad.se/nisan
Postat av: Cecilia

Gillar din blogg mmycket.

Gör gärna fler såna här videosar :D

2011-04-23 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0