Varmt!

Har i LA ar det jattevarmt! Forra veckan hade vi 33 grader tva dagar i rad och till helgen sa kylde det ner sig men idag sa ar det 29 grader igen och imorgon ska det bli 27. Som alltid sa kommer det bli kallare till i helgen.... lite typiskt. Idag efter skolan sa ska jag till gymmet och Anna ska ivag och shoppa. Vi kommer vara ifran varandra!!!!! OH MY GOD hur ska detta ga!?!? haha. Jag fyller 19 pa onsdag sa jag at inte tillaten att folja med Anna till the mall. Men som sagt sa ska jag till gymmet efter skolan sa vi kommer ses efter det.
Ikvall ska vi baka en MEGAbrownie till mig. Det ar lite svart for anna att dolja nagot sadant och gora det till en overraskning dar hemma sa vi ska helt enkelt baka den tillsammans :)
Anna och jag ska aven gora vara paskagg till varandra idag. Vi kopte massa olika chokladagg som vi ska packa lite fint :) Jag alskar pasken!
Imorgon ska jag ut med Anna och leta efter en Prom dress till henne och vi kommer formodligen komma hem ganska sent sa det ar darfor vi kommer gora allt idag.

Sa fort jag kommer hem fran gymmet sa ska jag lagga ut en bild pa min prom dress :):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0