Jag har inget internet i huset!

Vårt internet fungerar inte i huset, vi vet inte hur det broke down men det kommer en servicekille på onsdag och ska fixa det. Var inte oroliga :)
Jag har det super! Sitter för tillfället i en soffa på Starbucks med Anna och jag blev precis klar med min slutgiltiga 14 sidiga uppsats om romantikens syn på uppfostran. YAY!
Klockan är nio på kvällen här och imorgon är det skola och gym som gäller så vi ska snart dra hem och gå till sängs.

Denna helg har varit superkul! Ja har haft sån bloggabstinens så ni anar inte. Det är frustrarande att inte ha internet. Men som jag sa så kommer det fixa sig inom några dagar :)

Puss på er alla! Jag tänker på er. Ni finns alltid i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Farmor

Då Matts fick se bilderna på dig på födelsedagen sa han: Usch så jobbigt! Hon är så fin så Johan och jag måste nog hjälpas åt att skydda henne.

Ja, du är så fin så jag spricker av stolthet för du är mitt barnbarn.

Farmor

2011-04-11 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0