Internet är tillbaka!

Anna och jag kom ganska nyss hem från gymmet efter att ha varit där en kortis efter skolan. Just nu sitter vi båda och jobbar på et fet uppsats som ska vara inne imorgon. Kul.
På tal om skola och plugg så kan jag meddela att rektorn kom till mitt klassrum idag och delade ut så kallade Honor Student Diploma. Gissa vems namn han ropade ut? ........MITT!
Jag fick ett diplom och en liten brosh där det står Honor Student och det är meningen att jag ska sätta på den på min klänning/graduation gown när jag tar graduation. Lite ballt.
För att bli en Honor Student så måste man ha ett GPA på över 3.5. GPA är ett amerikanst sätt att mäta betyg precis som vi hemme i sverige har 2.0 osv. Lite stolt måste jag säga att jag är :)

Ikväll är det bara plugg som gäller men imorgon ska vi ut på middag med några vänner eftersom vi har en short day så vi slutar 13:40 :)
I helgen ska det bi över 30 grader igen så vi kommer förmodligen hänga vid poolen eller nåt :)

Om några dagar är det exakt två mpånader kvar tills jag flyttar hem till Sverige och ush vad det kommer att gå fort... Jag längtar. Fast ändå inte. Mina känslor är så himla blandade.


Några gamla bilder jag inte lagt upp än:

Jag och Anna är i princip stammisar på Sprinkles. DE BÄSTA CUPCAKESEN EVERRR!!


Jag somnar ALLTID i bilen. och Anna tar ALLTID en bild......... najs.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Oh my God! Oh my God! Det blir bara mer och mer att vara stolt över. Snart har jag spruckit. Faster Anna somnade alltid i Agnes då hon fått boken på magen och lagt sig i ruffen.

2011-04-13 @ 10:42:50
Postat av: mamma

Ja herregud vad du är duktig min fina flicka! Jag ser fram emot att få se din brosch på din graduation:). Love från mamma

2011-04-13 @ 14:28:25
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mamma

..vad jag blir sugen på att krama dig när jag ser bilden av dig sovandes i bilen. Jag vill träffa dig NU

2011-04-13 @ 14:29:54
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mormor o morfar





Grattis älskling .Ja du det finns inte ord om så duktig du är, men du har ju satt upp så höga mål. Det måste du inte vet du. Så fin du är i din födelsedags blus o hela du! Nu börjar nedräkning för dej,så klart är det blandade känslor.Det bli nog så att när du är där längtar du hit och när du är här längtar du dit. Så blir det nog ett tag, får du räkna med. Men vi alla här längtar efter dej. PUSS O KRAM



2011-04-13 @ 16:23:39
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Eva

Du är hur duktig som helst. Det måste vara en härlig känsla när rektorn kommer in och ropar upp ditt namn. Det är bara att grattulerar till fina framgångar. Vi längtar efter dig.

2011-04-13 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0