Glad Påsk Sverige!

Imorse åkte vi till kyrkan på mässa och efter det så åkte vi hem och fixade lite mat som vi skulle ha med oss till en knytis-släktlunch. Väl där så gömde vi ägg i trädgården för alla småbarn som de letade efter senare. Vi åt lunch där och efter det så åkte vi och hälsade på vår värdmammas bror som vi känner väl. Vi kom nyss hem och jag har ont i magen av alla sötsaker..... Godis, Cupcakes, Cheescake, godis och mera godis. BLÄK :P
Jag glömde min kamera idag så jag har tyvärr inga bilder att visa er för tillfället! Vår värdmamma tog bilder dock så jag lägger upp dem så fort jag får dem :)


Brice, jag och Anna. Vi hade aldrig träffat honom förut innan men han var den enda i vår ålder där så vi snackade rätt mycket. Hans mamma tog några bilder och la upp pa facebook :)


Innan vi gömde alla ägg i trådgården :)

Jag hoppas att ni alla där hemma hade en toppen och SOLIG påsk (Såg på min iPod att ni har fått upp till 20 grader där hemma!!!! Det är ju sommar ju!) 

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Hej gumman. Så roligt att se kort från er, ni verkar ha det bra skönt!. Vi kom nu ifrån landet, efter underbara påsk dagar, sol värme krattat löv, städat inne, en bit på väg mot sommaren.snart är det bara en månad kvar tills du kommer, härligt! PUSS O KRAM

2011-04-25 @ 20:11:09
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: emelieeee eehhh

åååh mys!! kommer ihåg när mamma var i usa under påsken och kom hem med typ ett ton godis som vi fick äta... guaah



ja alltså det är sjukligt varmt, man blir lurad och tror att det är sommar. var i göteborg i veckan och det kändes som sommarlov eftersom det var så varmt och man var borta liksom. och det är dessutom typ 20 grader i poolen, med bara solvärmaren! shit maaan

2011-04-25 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0