GLAD PÅSK! Bilder från idag


Balboa Beach this morning.
Det skulle bara bli 19 grader idag så Anna och jag satte på oss jeans, men det visade sig bli varmare än så... Nästa vecka ska det bli 34 grader igen massa dagar i rad :):):)


Jag och Buck (Vår värdmammas dotters pojkvän, de kom hit från Arizona)


Jag ville inte blöta ner mina brallor :P


Balboa Pier




Anna och jag <3 Vi har mindre än 50 dagar kvar tillsammans....




Surfers




Ute på piren :)


När vi kom hem så målade jag ett rosa ägg :)

Imorgon ska vi till kyrkan och fira påsk med massa annar folk.

Jag har sett på internet att våren/sommaren har kommit till Sverige/Stockholm!
Jag önskar er alla en GLAD PÅSK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0