Bilder från min födelsedag

Här kommer lite gamla bilder från min födelsedag och andra kalas från förra helgen :)


Mitt födelsedagskort från Anna


Love you sister <3


My brother Yero från Tyskland


Jag, Derek och Yero


Anna och Natalie


Folket utanför Fridays där vi åt middag


Vi tjejer: Anna, jag, Natalie, Liz








Systrar och bror



När vi kom hem så hade min värdmamma köpt små prinsesstårtor till efterätt:




Dagen efter: I torsdags förra veckan så gick vi ut på en middag/musikal här i området. Maten var supergod och vi såg Singing in the Rain :)





Jag med min födelsedagsglass :)


I fredags så fyllde Liz 19 så vi hade bokat bord på en Spansk restaurang:

Hans från Tyskland, Liz, Cassandra, Natalie, Liz kompis Bret, Jag, Sara från Italien och min värdsuster Anna ifrån Holland.


Hela gänget :) (Till mamma: "Olivia" tog denna bild hehe)


Italy+Sweden=True


Sara, Natalie, Hans och Yero.


Mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vilka snygga skor du o Anna hade på er när ni va o åt på Fridays! Lite lagom avis är... :)

2011-04-17 @ 18:39:02
Postat av: Ellinor

Hej , fint namn du har ;)

Allt bra med dig?

2011-04-19 @ 08:31:19
URL: http://elllinorw.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! Jätte bra med mig! :) Tycker verkligen det är jättekul att läsa din blogg! Skulle så gärna vilja vara en utbytesstudent under ett år om jag bara hade pengar till det. Du verkar ha det så bra att man sitter och drömmer sig bort när man läser och ser alla bilder. Om du har mer bilder på Facebook skulle man kunna adda dig då? Vad heter du i efternamn isf? :)

2011-04-20 @ 22:50:42
Postat av: bellen

Ja sjuuukt snygga skor! varifrån? <3

2011-04-21 @ 13:00:35
Postat av: Anonym

SNYGGA SKOR!

2011-04-27 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0