Pictures from the Football Game!


Syskon


Skolans Band marcherar och spelar musik - de har Skottska kläder på sig eftersom skolant team är Skottland.


Upland High Schools läktare - Massa, massa folk var där och de flesta hade grönt på sig eftersom det är skolans färg.


Me and Zach - Yero kollar in Zachs muskler, haha.


Skolans band till höger i bilden, och skolans maskotar (skottska terriers någonting) som dansar till vänster :P


Skolans maskot - en levande skottsk terrier! Jättesöt!


Man kunde vinna en bil ;) Jag vann inte.

Ojoj, jag är stolt över mig själv att jag bloggade så snabbt som jag gjorde nu. Måste nämligen iväg till kyrkan alldelles, alldelles strax som vanligt på söndagmornar. Kloackan är kvart i elva här på morgonen/förmiddagen och hemma i Sverige är klockan snart åtta. Jag bloggar efter kyrkan! (Då ni ligger och sover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0