Massa blandade bilder!

Jag har inte så stor koll på vilka bilder jag lagt upp eller inte men här kommer i alla fall en del blandade bilder från min tid i Upland hitills :


Jag gillar hur vägskyltarna ser ut här - Los Angeles! 


Megahamburgare med ett kilo ost någon?


Amerikansk mat (Mamma, det är svårt att vara nyttig...)


Sjögräs


Me and my brother!

Vår hund Bella tog ett bad :)

Vi beställde hem lite Pizza Hut...


Första och enda dagen vi hade på oss jeans och vi glömde husnycklarna båda två.. Vi dog lite.



Vårt hus :)


Vi ringde vår mamma och berättade om att vi glömt nycklarna... oppsi!


Vårt område och jag :)


Bloggar tillsammans med en av våra katter Cali :)



Ett av många smoothie ställen som finns här - Jamba Juice!


Jag älskar att vi går på bio bland palmer sent på kvällen i shorts


Innan bion förra helgen :)



Me and my Sissy :)


Åhh vad skolan är joddig! Att kolla på film (27 dresses) under Fashion class är utmattande!



My home - Upland Vistas


Imorse var jag och Anna och jobbade på Food Bank som vanligt i några timmar och sen dess har vi legat i poolen. NAJS!
Ikväll ska vi ha en tjejkväll med film och hemmabakade brownies :)

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

ÅHH ÄÄÄLSKA!

vägskyltarna. LOS ANGELES är bästa stället som finns.

Har själv varit där och vill (SKA) flytta dit.

fast nästa år funderar jag att åka på ett utbytesår , men vet dock inte om jag vågar välja Cali på delstatsval. jag menar det kan ju hända(om man får California) att man blir placerad i någon annan stad, eller i norra California eller uppe i bergen typ. Ska jag till California är de LA som gäller liksom. så vet inte hur jag ska göra med det.. kanske väljer Arizona och några andra stater. men älskar verkligen California from the bottom of my heart!



åå vilket bra ställe du har hamnat på! du ska vara sååå himla lycklig. a v u n d s j uk

din blogg är grym!

kram på dig :)

2012-05-27 @ 20:13:44
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0