Fråga!

Fick en fråga bland mina kommentarer så jag tänkte svara på den:

Halli hallå!
Undrade bara vilken organisation du åkte med, och tog det lång tid innan du bestämde dig för just den? Och finns det något tjejbasketlag i din skola, är dem bra?
jag längtar så till jag kan åka om två år!!

Svar: Jag åker med STS och jag ansökte för ganska exakt ett år sedan. Jag vet inte varför jag valde just STS. Jag kollade runt lite på de mest "kända" organisationernas hemsidor och ja, sen ansökte jag bara :) Jag tror helt ärligt inte att det spelar så jättestor roll vilken organisation man åker med, de flesta är lika :) I vissa organisationer ingår dock inte flyg så det får man boka och betala själv. Med STS så är allt inkluderat så det var smidigt.
Jag är ganska säker på att vi har basket i min skola eftersom den är enorm och vi har typ alla sporter men jag har absolut igen aning om laget är bra eller inte.. :P

//Ellis


Kommentarer
Postat av: Ailosolveig

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2012-01-20 @ 12:44:25
URL: http://ailosolveig.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0