Videoblogg från igår



Kamera batteriet tog slut medans vi filmade så jag får helt enkelt fortsätta att berätta om de roliga planerna här.
Nästa helg ska Anna, jag och några av våra kompisar åka till Universal studios på en Halloween tema kväll!!!!!!
Vi ska dit under dagen också men på kvällen så ändras allt om på något sätt och all personal är utklädda till monster osv. Till en början tänkte jag att Pfft, det kan ju inte vara så läskigt. Lite coolt att se alla utklädda och blablabla. MEN jag pratade om det i skolan med folk och tydligen är det jätteläskigt :S 
Det är mitt i natten som det håller på så det kommer vara helt mörkt och som de jag pratat med sa så går "spökena" runt och förföljer en osv. Plus att de kan hoppa fram lite var som hellst, även när man åker bergochdal bana. Förra året hade en av tjejerna här kissat på sig..... Anna sa att hon skulle packa med sig ett par extra byxor. Haha. Jag vet inte om jag orkar vara så ambitiös.

På tal om dramat som jag pratade om i videon så har det löst sig nu :) :)
Igår hade det en fight ute på gatan här och de verkligen skrek på varandra men ja, jag antar att de som kom ut behövde komma ut. Jag var som jag sa inte med i dramat så jag satt inne och bara väntade på att de skulle komma in :P Kännde mig lite som en mamma, haha.
Imorse när jag och Anna gick in till Yeros klassrum och skulle lämna hans tröja (Ännu mer mamma tecken. Han hade glömt sig tjocktröja så jag hämtade den och gav den till honom). Iallafall så gick vi in i klassrummet och jag sa "Aren´t we the best sisters in the world" and he came and hugged Anna (and me of course). It felt soo good to se them together as usual again.
Jag såg äver senare på Yeros Facebook status "I´m happy now"


Så nu är det som vanligt mellan oss alla igen :) Haha, jaja nog om mig och mina småsyskon :P

Jag har suttit och pluggat sen jag kom hem från skolan (vi han inte gå till kyrkan för att vi hade så mycket att göra) och nu är klockan alv elva så jag är tröööööött. Det är jobbigt att gå upp 5:50 varje morgon.



Bilden är tagen förra veckan när vi gick ut men vår hund Bella hade vi på oss linnen och shorts.. Not anymore.
Eller jo. Jag kollde vädret idag på internet eftersom det varit så sjukt konstigt väder de senaste dagarna och idag var det 15 grader!!!! På Lördag ska det bli 37 grader igen så jag antar att detta konstiga väder är någon slags "kallvåg" eller nåt sånt :P Knäppt. By the way - Jag äter yoghurt på bilden...


Ojojoj vad jag babblar. Jag måste gå och lägga mig nu. God morgon Sverige

Kommentarer
Postat av: SANDRAAA!

hejhej! Gud vad det är kul att läsa om allt du gör! och jag blir fortfarande så himla avundsjuk! sjukt najs att bo bland palmer :) jag önskar att jag hade kunnat följa med dig..

men de där hall and oates, var det de riktiga hall and oates? är inte de rätt gamla då? hade de sånna där fräsiga kostymer som i videon? x)

skönt att det löste sig med syskonen. men det är en sak jag inte riktigt förstått än, bor ni liksom tillsammans eller umgås ni bara?



jag tror jag hajar vad du menar med att du saknar oss, men ändå inte. jag tänker lite som det var på ängsholmen när man var mindre och man ville ju gärna träffa sin familj och sina kompisar, men man hade det ju så bra under tiden så man saknade dom, men, så som du uttryckte det, man mådde inte dåligt över det.



JAG SKICKADE ETT BREV TILL DIG IDAG! ett "riktigt" brev så vi får se när det kommer fram ;) jag fick ditt i fredags och jag blev jätteglad!!! kortet var ju helt underbart!!

"My pool boy thinks I'm hot"

-"That pool boy is correct, you are hot"

We will always be good for eachother :) <3



Nu ska jag skriva lite reflektioner från föreläsningar vi var på idag på universitetet. det var en intressant föreläsning om teckenspråk, men en om offerplatser från järnåldern som var URtråkig :P

sen ska jag skriva en assä. blä. men men!



Jag saknar dig!!

massor med pussar och kramar från moí!

<3 <3 <3



(Åh, och hälsa Anna och Yero från mig- de verkar sköna! :) )

2010-10-07 @ 19:58:58
Postat av: Lollo

5.50?! VARJE MORGON!

Det är inte värt det ellis, det är nog bäst att du kommer hem.. tycker jag, ehheee... (;

2010-10-07 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0