Homecoming förberedelser!

Friday - the day before

Starbucks as always ;)


My lovely sister


Manicure!

THE Day! Lördag:

Sleep. Me to the right, Anna to the left


Anna- Sleeping beauty


Me :P Första gången vi inte gick till food bank så vi fick äntligen sova ut för första gången sen vi kom hit! Vi hade båda öronproppar och ögonbindlar. INGET kunde stoppa oss från att sova


Efter lite havregrynsgröt så var vi uppe och redo att åka till hårsalongen


Anna at the saloon!


I myskläder redo för frisering


Before


Man måste ju ha lite före och efter bilder. Detta är då en före-bild


EFTER! Taggad på vägen hem i bilen :)


Sen klädpåtagning och sminkning - ni ser baksidan av håret i spegelbilden.


My mom and Anna. Kollar smycken :)

Om jag ska beskriva förberedelserna med ett ord - STRESS. Jag vet inte varför vi stressade så mycket jag och anna. Jag antar att det är för att vi är Tjejer med stora T:n. Vi blir aldrig riktigt fördiga ;)

Efter alla dessa förberedelser började det! Äntligen var det dags!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

VERKLIGEN SÅ FIN!

2010-10-25 @ 10:58:33
Postat av: Victoria

Heeeeej åååhh fan vad sjukt jag hade också dendära bilden på Lauren Conrad eller vad hon nu heter (bilden på henne som är framifrån) när jag skulle fixa håret för prom hos frisören! :)

Blir helt galen när jag kollar bilderna här på bloggen, som man saknar det nu när man är hemma :( ta vara på det!

Hoppas allt är bra:)

2010-10-25 @ 17:39:27
URL: http://victoriausa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är så sjukt himla vacker Ellis! Saknar dig! Puss!

2010-10-25 @ 18:14:38
URL: http://lisadahlstrom.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej gumman.Kom hem från ropnäs,tittade på er. Vilken fest, snygga var ni, oj oj.Pussar Kramar.

2010-10-25 @ 19:47:17
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0