HOMECOMING!

En bild säger mer än tusen ord


Me, Devin and Anna


Jag är i svart, typ i mitten. Till höger i bild kan ni se två av de åtta Homecoming prinssessorna.(en i guld och en i lila) Om ni tycker de ser lika ut är för att de är tvillingar :)


Buss limon som körde oss runt. NAJS!!!!!


GIRLS <3 Grannara hade barnkalas så medans vi tog bilder så kom det över badbollar hela tiden - har en ovanför mitt huvud...


Boys, boys, boys


Flickor


All the boys - min date var den silvriga :P


Fotografering...


Det blev mycket foton...


Killarna igen


Vi tjejer :)


Fotografering


Jag var rädd att jag skulle trilla i poolen, haha. Jag och min date Zach är i mitten typ.


Gangsta.


Buss limousinen - Party bus!!!

Nu ska jag och Anna sova middag. Berättar om allt senare när jag är piggare :P


Kommentarer
Postat av: Jacquline

Hej, ville bara säga tack för att du skriver en GRYMT bra blogg, blir såå sjukt inspirerad till att också åka till Usa :D , du verkar var en huur underbar person sm helst! Ville bara säga de och peppa dig lite och säga att du absolut INTE får sluta blogga nu för kommer följa din blogg varje dag ;) hihih

jajja ha de bra i Usa ! kram <3

2010-10-25 @ 00:19:19
Postat av: mamma

Jösses vilka fina ungdomar! Vad roligt att du fick vara med på en sån tillställning. Jag är lite avis...P&K mamma

2010-10-25 @ 11:26:36
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Sandris

ELLIS! herreguuuuud vad galet snygg du är!!!!!!!! jag tror jag dog lite när jag tittade på bilderna, du är hur vacker som helst och jag hoppas att du hade jätteroligt! :D



jag är också avis. ;)

<3 <3 <3

2010-10-25 @ 19:59:12
Postat av: bellen

SNYGGAST AV ALLA! hoppas du partade lite för oss också ;)

2010-10-25 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0