Frågestund!!!

Tjolahopp alla i Sverige!
Här i California slog klockan precis sju och jag har är redo att åka till skolan, ,yey! Iallafall. Eftersom jag inte hinner blogga nu så tänkte jag köra på en sk. frågestund! Så snälla även om ni känner mig eller inte, skriv frågor! :):) Jag blir ööööverlycklig av kommentarer!

Så fråga på i kommertarsfältet så svarar jag i ett inlägg efter skolan.



Pusspuss

OBSOBS! Det var meningen att detta skulle postas imosre men jag hade visst glömt trycka på publicera knappen, oppsi. Aja, jag postar det nu istället. Dags för middag!


Kommentarer
Postat av: Sara

hur kommer det sig att du valde att studera ett år i usa? har du möjlighet att åka hem någon gång? hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän? jag har själv funderat på det, men känns som om jag kommer sakna familjen och framför allt pojkvännen så mycket!

2010-10-15 @ 09:37:32
Postat av: Sara

Jättekul att följa din blogg glömde jag ju säga! :)

2010-10-15 @ 09:38:22
Postat av: Anon

Hur liberala är folket där borta egentligen? teehee

2010-10-15 @ 10:21:37
Postat av: mormor

Längtar efter dej, när jag ser på dej. i går var jocke jenny mattis här, jag klippte jocke alla hälsar.Här är det kallt morfar skrapade bilrutan i morse,Puss o kram.

2010-10-15 @ 11:17:37
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Jennifer "jådan"

Jag har en fråga! Vad hände på matteklassen? du skrev nått om det i ditt förra inlägg ;)

Miss you Ellii! <3

2010-10-15 @ 12:19:34
Postat av: mamma

Fina flicka! Jag pussar på dig på datorn. P&K

2010-10-15 @ 15:10:08
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det konstigaste du har ätit i usa som du inte ätit i sverige?



Säg något typiskt amerikansk?



Vad är det bästa med dina värdsyskon?



Du är jättesöt och din blogg är verkligen jättebra, har läst den varige dag från några dagar innan du åkte till usa :D



2010-10-15 @ 18:14:06
Postat av: bellen

Vad tror de om Sverige? :)

När passar det dig att prata på skype? (är det dags snart?... är det dags snart?.... är det dags snart?)

många blöta pussar

2010-10-15 @ 19:00:37
Postat av: Anonym

jag är väldigt sugen på att göra något liknande när jag är i din ålder och undrar därför - vad kostade allt? sen undrar jag om sts är bra för jag ska åka på språkresa med dom nästa år :) och varför tog du bort inlägget där du skrev om allt dåligt som hände i din förra värdfamilj?



din blogg är grym, jag läser den varje dag och du verkar som en himla härlig person!! kram

2010-10-15 @ 19:33:27
Postat av: Mayya

Hej Ellinor!

Först vill jag bara hälsa att din blogg är superbra! Jag läser din blogg minst två gånger om dagen och jag blir så himla glad när du uppdaterar :) Alla dina inlägg är så himla positiva och roliga ;) Jag har en fråga, är det billigt eller dyrt i USA, dvs är shoppingen dyr? Hur är modet i din skola? Använder folk snygga kläder eller är det fortfarande utsvängda jeans som gäller?

Love ur blog!

2010-10-15 @ 21:27:41
Postat av: Sanna

Är folk utseendefixerade där?

Kan inte du berätta om hur det var när du hade landat och skulle träffa din värdfamilj första gången, vad var det för känslor osv? :D

2010-10-16 @ 14:05:14
URL: http://justsam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kostar det mycket att åka iväg? Kostar det tex att gå i skolan där?

2010-10-16 @ 23:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0