Up!



Denna bild är ifrån i fredags förra veckan i skolan och eftersom det var sista dagen i skolan innan halloween så klädde folk ut sig. Det var verkligen roligt! Varför har vi inte sånt i Sverige? Våra lärare var utklädda också, en av dem var Lady GaGa :)
Iallafall bilden har en historia bakom sig. Jag hade sett många utklädnader under dagen (katter, super mario, batman osv.) men när jag såg denna kille så var jag bara tvungen att ta en bild. Anna och jag följde efter honom och jag försökte få en bra smygbild men tillslut gav jag upp och gav kameran till Anna och jag frågade snällt om han ville ställa upp på bild.
För er som sett den animerade filmen UPP så vet ni vem han är utklädd till:



Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha den dar agde nog till och med alla har!!!

2010-11-05 @ 02:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0