Upptagen vecka

Jag sitter just i detta nu i min fashionklass och kollar pa filmen Dear John samtidigt som jag sitter vid en laptop. Anna och jag ar klara med vart projekt sa vi far gora vad vi vill. Perfekt tankte jag! Jag kan antligen blogga :)

Inlagget jag la upp for ett par dagar sen ar raderat av anledningen att jag inte vill att fel personer ser det... Jag vill tacka for alla underbara och peppande kommentarer - jag har sparat alla.

Iallafall nu lamnar vi det.

I gar efterskolan hade vi ett fashion club mote vilket var kul som vanligt. Vi gjorde inte sa mycket annat an att planera lite infor ett project vi ska gora: EN FASHION SHOW!!!!!
Megers (the presdent of the club) ville att jag skulle vara modell men jag ska nog vara stylist istallet (det var gulligt av honom att fraga). Jag skulle nog passa battre med att styla, typ sminka eller valja klader. Jag berattar mer om det senare.
Vi fick skjuts hem av Nathalie som ar en jattesnall tjej som vi lart kanna. Anna och jag at mellis som vanligt och efter ca. en timma sa akte vi till skolan igen anna, yero och jag for att ta vara senior pictures. Tjejer hade pa sig klanning och killar kavaj och slips. Nar vi var klara dar sa akte vi och at pa Taco Bell innan vi akte tillbaka till skolan for att se pa en Lip Sync show. Det var hur ballt som hellst. Det var teaterklasserna som hade satt upp en farestallning dar de klar ut sig och mimar till latar. Jag blev sa hinmla sugen pa att gora det ocksa sa jag ska anmala mig till en liknande grej som kommer hallas nasta ar :)

Nar vi kom hem var klockan aver nio och vi hade massa att gora infor idag..

Nu ar det fredag och vi har en vecka lov for thanksgiving sa det ska bli jatteskont. Ni kan forvanta er massa blogginlagg :)

 Nu ska jag kolla pa filmen

Aterigen TACK for era fina kommentarer ni skrev om inlagget med videoklippet <3 <3

Kommentarer
Postat av: ggg

Hejsan, du är ju senior. Men hur gammal är du och när fyller du år ?

2010-11-20 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0