Skäms på mig!

Ush jag har så dåligt samvete för att jag inte bloggat på länge med jag har många anledningar. Jag har så himla mycket att berätta och visa men just nu är jag bara för trött. Vaknade upp imorse med JÄTTEont i halsen och min första tanke var: "Halsfluss!!! Ååhh nej!" Ni som känner mig väl vet att jag har halsfluss ungefär elva gånger per år.. Men som tur var hade jag inga vita prickar och jag hoppas inte att de kommer senare heller. Jag kan äta flytande så jag får iallafall i mig mat haha. Efter skolan så gick jag och Anna till Walmart och köpte honung men det hjälpte inte så mycket. Sitter här med feber nu och redo att sova. Klockan är snart halv åtta här i Kalifornien.

Jag har som sagt sååå mycket att berätta och speciellt en sak som jag nyss fick reda på :):) Jag kan knappt vänta med att berätta. Det är något jag ALDRIG skulle kunnat tänka mig att göra men jahapp.. nu är det så. Allt för välgörenhet! :) Jag är supertaggad men jättenervös på samma gång... Jag skriver allt imorgon. Jag LOVAR!

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Aj AJ med din hals den är dum, tag lite alvedon eller liknande o vila .Du ska inte vara stressad för att du inte skriver,vi här hemma följer dej när det kommer. Du ska inte känna dej pressad. Här hemma är det kallt 15- snö burr. hoppas du snart blir bättre PUSSAR

2010-11-30 @ 08:56:20
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mamma

2010-11-30 @ 10:22:35
Postat av: mamma

Usch hjärtat! Jag säger som mormor - vila och ta en alvedon. Basta! Jag är din riktiga mamma och jag bestämmer fortfarande över dig :) P&K

2010-11-30 @ 10:24:40
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Lilla gumman! Det är så synd om dig! Lilla barnet vårt! Honung hjälper inte men febernedsättande, värkstillande och antiinflammatoriska medel kan lindra symtomen. Den verksamma substansen paracetamol finns i Alvedon ex.v. och acetylsaliylsyra finns i Treo och Magnesyl. Skicka ett ombud till apoteket och ange de latinska namnen så får du rätt preparat. Kram och hoppas du blir bättre så du kan avslöja hemligheten.

2010-11-30 @ 10:36:26
Postat av: Jossan

Men!!! :o så där kan du ju inte skriva Ellis!! :O Nu kommer jag gå under av nyfikenhet!!! -.-

Krya på dig och hoppas det inte blir värre! :)

2010-11-30 @ 11:23:25
Postat av: emelie

feeeettt spännande!!!!

2010-11-30 @ 18:48:32
Postat av: bellen

maj gaad jag vill veta! ska du klippa av håret eller nåt???

2010-11-30 @ 19:54:33
Postat av: bellen

aah jag vill veta! Ska du klippa av håret eller något???

2010-11-30 @ 20:04:37
Postat av: bellen

oops..

2010-11-30 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0